שאל את הרב

תפילת עמידה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 14/08/15 00:12 כט באב התשעה

שאלה

שלום וברכה!

שאלה בקשר לתפילת העמידה. אני יודע שלאחר "יהיו לרצון..." השני מותר לענות אמן על ברכות. (אם לא תקן אותי) השאלה היא האם גם "ברוך הוא וברוך שמו" מותר לענות לאחר "יהיו לרצון השני"?

אם לא מתי כן?

בתודה מראש.

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

אפשר לומר ב"ה וב"ש

שנה טובה
כתיבה וחתימה טובה
יהודה הלוי עמיחי

כתבות נוספות