שאלה
סיימתי שיעור ה' אחרי שלוש שנים בישיבה ושנתיים בצבא..
אני עומד להתחתן ממש עוד כמה ימים בעז"ה(אשמח לזריזות בתשובה..) מתוך הרבה תורה וניסיון לדבוק בה'. אבל מאוד מאוד קשה דווקא בתקופה האחרונה(אירוסין..) לשמור על עצמי. גם קצת נפילות באינטרנט ובעיקר הרהורים שז"ל... וזה מאוד כואב לי להקים את הבית שלי ככה כי באמת תקופות ארוכות בחיים זה לא היה המצב והייתי מתגבר ועכשיו זה קשה לי מאוד! תודה מראש, **.
תשובה
שלום
המצווה הראשונה בה נצטווה אדם היא פרו ורבו, ולפיכך יש בה קדושה גדולה ויסוד מהותי בעבודת ד'.
בכל מקום בו יש התקדשות אתה מוצא תגבורת היצר, בבחינת כל הגדול מחבירו יצרו גדול ממנו, הדבר אינו רק על אנשים שונים אלא נאמר גם על זמנים שונים בחיי אדם. זמן גדול מגיע עם יצר גדול.
בכלל זה בימים הללו לפני שאתה ניגש להקים בית כשר בישראל, יש תגבורת יצרים.
הדבר קשור גם לנפש העוברת תהפוכות והתרגשות, וגם לגוף.
לפיכך אל תטיל ספק ביכולתך להתמודד, ואל תכנס למרה שחורה. שים את יהבך להתחזק בשמירת העיניים דוקא עכשיו, ולרכז כוחות שלא ליפול ביצר המיני.
ההכרעה שלך לטובה ולקדושה בזמן הנוכחי תגרום לתוספת ירא"ש בנישואיכם ולהתחלה מתוך עשיית רצון ד'.
חזק ואמץ, בשמחה ובגבורה