שאלה
האם מותר להלוואות מקופת צדקה (שנמצאת בבית)? ואם כן אז עדיף?
תשובה
בס"ד
שלום רב,
עדיף שלא - כך כותב הרב שמואל אליהו (1).
מצאתי מי שמתיר (2) בהסתייגויות מסוימות.
(1) https://www.kipa.co.il/ask/show/3772-הלואה-מקופת-צדקה
(2) http://www.din.org.il/2012/09/24/לפרוט-מטבעות-מקופת-צדקה-או-ללוות-מהן/