שאלה
שלום כבוד הרב מדברת רחל
חבר שלי ואימו ואח שלו עברו לפני כשבועיים בערך לדירה חדשה בהתחלה הם היו במצב כלכלי מאוד טוב והיו שמחים ועובדים
מאז שעברו לדירה חדשה המצב יהדרדר מאוד פוטרו מעבודתם מצב הכלכלי מאוד קשה חבר שלי אליאור במצב מאוד לא טוב בדיכאון קשה בגלל המצב הקשה בבית רב עם אימו
אימו גרושה 3
תוכל לתת לי ברכה שיוכל לעזור להם בבקשה ?
וגם עצה מה לעשות?
בתודה רחל
תשובה
שלום וברכה
כואב לקרוא את מה שאתה כותב.
נראה כי הדבר הנכון לעשות הוא לפעול בשני מישורים: במישור הטבעי, הוא לחפש את הדרכים להוציא אותם מהבוץ, לסייע בעדם למצוא עבודה, לחבק אותם ולעודד אותם, ולהיות איתם בשעות הקשות שלהם. זה גם יאפשר להם לעבור את התקופה הקשה הזו בשלום פנימי, שהוא מאוד חיוני כדי להתמודד עם המציאות הזו.
המישור השני הוא מישור של התפילה לריבונו של עולם, כי ישלח להם אור שינחה אותם בדרך הקשה שהם נמצאים בה.
וגם את מצטרף לברכה.
כל טוב