שאל את הרב

הנהגה

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 09/08/15 13:19 כד באב התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב,

עברתי לפני מס' שנים תאונת דרכים קשה ונפגעתי ברגלי. ב"ה השתקמתי אך אני חייבת ללכת על הליכון יום יום כשעה ויותר כדי למנוע כאבים ברגליים. קשה מאד ללכת על הליכון בלי לצפות בטלויזיה. ניסיתי לשמוע מוזיקה אך אני לא מסוגלת. הבעיה שאני לא רוצה לצפות בטלויזיה בטח שלא באלול ועל כן רציתי לשאול את כבוד הרב האם מותר לי להגיד תהילים תוך כדי הליכה. האם יש פה בעיה? ניסיתי ללכת תוך כדי אמירת תהילים ומאד נהניתי.

תודה רבה!

תשובה

בס"ד
שלום רב,

נפלא!
את מקיימת את ´בלכתך בדרך´...

עייני בקישורים
https://www.kipa.co.il/ask/show/283946-הלכות-קריאת-תהילים

http://www.doresh-tzion.co.il/QAShowAnswer.aspx?qaid=53773

כתבות נוספות