שאל את הרב

יחוד עם עובדת זרה

הרב צבי יניר הרב צבי יניר 22/07/15 05:25 ו באב התשעה

שאלה

לביתי בת ה 9 יש עובדת זרה, כרגע הבת מאושפזת ולכן ההורים לא תמיד בבית.

יש לנו בן בן 14, ושתי בנות בנות 10,12.

במשך שעות היום, האם בני/בעלי יכול לשהות עם העובדת כאשר רק אחת מהאחיות נמצאת? ומה בנוגע ללילה?

חשוב לציין שהבית מכוסה במצלמות גלויות לכולם, ומכסה את מרבית הבית. חוץ מחדר העובדת, חצי מחדר ההורים, וכמובן חדרי השירותים והאמבט.

תשובה

מותר ביום ובלילה. להקפיד אחת האחיות תמיד בבית

כתבות נוספות