שאל את הרב

תשעה באב-הריון

הרב צבי יניר הרב צבי יניר 21/07/15 16:56 ה באב התשעה

שאלה

שלום הרב

אני עומדת בעז"ה להיות בתשעה באב ממש בתחילת חודש שמיני.(ממש בשלושת הימים הראשונים של החודש)

הייתי היום אצל הרופאה והיא אמרה שיש לשתות מים כחובה.(בלי שום קשר לבדיקה)

אשמח לשמוע את דעתך בנידון.

תודה

רחל

תשובה

אם הרופאה דתיה (שמבינה את חשיבות תשעה באב) אז את לא צריכה לצום. אם לא כדאי להתייעץ עם רופא דתי. בכל מקרה ברגע שאת חשה לא טוב או חריג עליך להפסיק לצום

כתבות נוספות