שאל את הרב

הכרת תודה לה'

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 21/07/15 10:47 ה באב התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב.

ה' זיכה אותי אתמול ב 2 ניסים גלויים.

אני רוצה להוכיר תודה לה' במשהו מעשי, אשמח לרעיון.

בברכה,

רחלי.

תשובה

שלום וברכה

כשיצא רבי שמעון בר יוחאי מהמערה הוא אמר שכיוון שהקב"ה עשה לו נס - הוא יתקן משהו בעולם.
אני מציע ללכת בדרכו, ולחשוב על משהו שאת יכולה לעשות לטובת הציבור והקהילה, ולתקן דבר מה בעולם, ועל ידי כך להודות לריבונו של עולם בשותפות שלך בתיקון עולמו.


כל טוב ושמחה גדולה

כתבות נוספות