שאל את הרב

צום בתשעה באב לאישה הרה

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 19/07/15 21:19 ג באב התשעה

שאלה

שלום הרב,

רציתי לברר לגבי צום בתשעה באב לאישה שנמצאת בחודש תשיעי, שבוע 37. האם חייבת לצום? האם מותר לה לצום למרות החשש שזה יזרז את הלידה?

תודה רבה,

תשובה

שלום

בשנה זו הצום דחוי לפיכך יש להקל יותר בהריון והנקה.
היא מתחילה לצום, וכשחשה כאב קל או חולשה, מפסיקה את הצום.

כל טוב

כתבות נוספות