שאלה
שלום,
האם מותר להשתמש ביין בהכנת אוכל (דגים) ב-9 ימים
בציפיה לגאולה שלמה ב"ב
תשובה
שלום
אסור לבשל ביין על מנת לאוכלו בתשעת הימים, כך הוכרע בשערי תשובה תקנא מכמה טעמים, ורק במקום שיש קצת דחק יש להקל
כל טוב
שלום,
האם מותר להשתמש ביין בהכנת אוכל (דגים) ב-9 ימים
בציפיה לגאולה שלמה ב"ב
שלום
אסור לבשל ביין על מנת לאוכלו בתשעת הימים, כך הוכרע בשערי תשובה תקנא מכמה טעמים, ורק במקום שיש קצת דחק יש להקל
כל טוב
כתבות נוספות