שאל את הרב

האם צריך לקום לאיש/אישה ערבייה

הרב צבי יניר הרב צבי יניר 17/07/15 00:10 א באב התשעה

שאלה

שלום,

לי ולחברותיי היה דיון סוער האם צריך לקום לאישה ערבייה בהריון באוטובוס/איש ערבי זקן..

האם כדאי לקום בגלל מוסריות ואנושיות או שמא זה יראה על כך שאני משלימה עם המציאות שערבים פה ואף אקום בשבילם ואוותר עלי כדי לעזור להם...

הייתי שמחה לשמוע את דעתך..

תודה רבה...

תשובה

ודאי שצריך לקום.

כתבות נוספות