שאלה
שלום רב,
רציתי לשאול בקשר לעוגיות אוראו המיובאות על ידי דיפלומט מפיצים. האם מדבקה מספיקה? האם הם לא צריכים לעשות אריזה חדשה?
תשובה
http://www.kosharot.co.il/ask_search.asp?text=OREO
שלום רב,
רציתי לשאול בקשר לעוגיות אוראו המיובאות על ידי דיפלומט מפיצים. האם מדבקה מספיקה? האם הם לא צריכים לעשות אריזה חדשה?
http://www.kosharot.co.il/ask_search.asp?text=OREO
כתבות נוספות