שאל את הרב

דיני שכירות

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 12/07/15 22:00 כה בתמוז התשעה

שאלה

שלום לכבוד הרב.

א- משכיר ושוכר סיכמו בעל פה להעלות את סכום שכירות בתנאי שהמשכיר יתקן וישפץ את הדירה. המשכיר לא שיפץ אז השוכר לא שילם את מלוא הסכום. האם נהג בצדק?

ב- משכיר שאמר לשוכר שהוא יכול לגור עשר שנים בדירה ולאחר כמה שנים החליט שהוא רוצה להוציא אותו והוא מודה שהסכים להשכיר אבל עכשיו רוצה שיצא. האם יכול? הכל ללא חוזה

תשובה

שלום

א.כן
ב.אינו יכול, אם אכן אמר כך כחלק מהסכם גם אם לא נכתב

כל טוב

כתבות נוספות