שאלה
בס"ד
כבוד הרב שלום וברכה,
אני ובן זוגי סגרנו לפני כחודשיים חופשה לאילת. אציין שבן זוגי הוא איש קבע, ויש תאריכים מסויימים שבהם הוא יכול לקחת חופשה.
לבסוף החלטנו לנסוע בתאריכים 21-23/07/2015 , כשהשיקול העיקרי היה לנסוע באמצע שבוע כיוון שאני שומרת שבת והעדפתי לא לנסוע בשבת לאילת אלא באמצע שבוע.
לפני כשבוע וחצי הבחנתי שאנחנו נוסעים לאילת בתשעת הימים של תשעה באב.
נתקפתי חרדה וייסורי מצפון.
באותו רגע היה ברור לי מאליו שאנחנו בחופשה הזאת לא נאכל בשר, לא נלך לרקוד במסיבות.
רצוני כבוד הרב הוא שתפרט לי מה בדיוק מותר לנו לעשות - ומה אסור.
האם מותר לנו ללכת למסעדות?
האם מותר לעשות שופינג?
האם מותר לנו לצאת לשיט ביאכטה/סירה בים?
האם מותר לנו ללכת לבר-מסעדה שלא רוקדים בו, אבל יש מוזיקת רקע?
האם מותר לנו להכנס לבריכה?
ומה בדיוק האיסור של כניסה לים?
תודה לך כבוד הרב ובע"ה יום טוב ומבורך, אודה לתשובתך
תשובה
בס"ד
שלום רב,
עייני בקישור
https://www.kipa.co.il/jew/holidays/The_Three_Weeks/63604.html