שאלה
בס"ד
שלום לכבוד הרב,
מה המדרגה (אם ניתן להגדיר זאת כך) של מי שלמד את כל הש"ס עם רש"י ותוספות?
האם הוא בגדר תלמיד חכם?
האם הוא רב? אברך?
האם זו בכלל מדרגה?
תודה!
תשובה
שלום וברכה
זו מעלה גדולה ללמוד את כל הש"ס, ולתלמיד חכם נחשב מי שגם יודע את מה שהוא למד.
כל טוב