שאלה
שלום קרה לי דבר מוזר היום (אני אדם מסורתי ) והולך בכיסא גלגלים היה איתי באותו זמן חבר שעזר לי להגיע ליעדי.
עכשיו בדרכי עצרו אותי שני חרדים בכדי לקחת תמונה הם עשו זאת כל כך מהר שלא הספקתי לשים לב מה קרדה ולהגיד לא.
רציתי לדעת האם ישנם חרדים שעושים זאת בכדי להראות לרבם שעשו מצווה?? האם זה דבר מקובל? ואם לא מה דעתו של הרב לגבי דבר כזה? למה שמישהו יעשה דבר כזה?
תשובה
שלום וברכה
אני מבין שהייתה זו חוויה לא כל כך נעימה.
אין לי מושג מפני מה הם צילמו את הדבר הזה. אין שום חובה להראות למישהו אחר שאנו מקיימים מצוות, ולהפך - ראוי לשמור על קיום מצוות אלה בצנעא, ולא להתגאות בהן, ובוודאי שלא לגרום אי-נעימות לאדם הנמצא בכסא גלגלים. על כן, זו קצת תעלומה בעיניי, והסיפור הוא אכן סיפור מוזר.
כל טוב ורוגע