שאל את הרב

לטוס בשנת אבל

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 24/06/15 13:44 ז בתמוז התשעה

שאלה

שלום הרב,

אמא שלי השנה באבל על מות סבתי ז״ל. היא נפטרה באלול שעבר (כמעט לפני שנה) והיא נימנעה ממסיבות וממוזיקה כל השנה.. אנחנו רוצים החופש לטוס לחופשה משפחתית בח״ול.. לא יצאנו הרבה מאוד זמן ביחד ועכשיו יש לנו משאבים לשלם.. האם מותר לה לסוע?

תודה רבה ויום טוב.

תשובה

שלום

מותר, ובלבד שתשמור שם על מנהגי האבלות של יב חודש

כל טוב

כתבות נוספות