שאלה
שלום הרב,
אני בת 19 דתיה שומרת שבת ומשתדלת את המצוות. מעציב אותי שאני נכשלת ביצר הרע שלי.. אני מאוד רוצה בן זוג ומישהו להתחתן איתו ויוצא שאני מתלבשת לא כל כך צנוע כי ככה אני מרגישה עם יותר בטחון ויותר מושכת.. בנוסף אחת הסיבות שאני מאוד רוצה בן זוג כי אני מאוד מינית וכל כך קשה לי לעצור את עצמי, בזמן האחרון הידרדרתי וגלשתי באתרים גסים.. אני מתביישת בעצמי ויודעת שמה שאני עושה זה לא הדרך הישרה בכלל.. אני מרגישה שאני כלואה איך אוכל לשלוט בעצמי אם יעבור הרבה זמן עד שאמצא בן זוג המתאים.
אני מרגישה שזהו המכשול העיקרי שלי בהתקרבות לקב״ה, בבקשה עזור לי, תודה רבה ויום טוב.
תשובה
שלום
נא לשאול אשת חינוך יראת שמים, כגון הגב' סיסי שלקובסקי מירושלים.
אין זה צנוע שרב יעסוק בשאלות שיסודן אינו הלכתי, הנוגעות למיניות נשית.
בהצלחה