שאל את הרב

קביעת סעודה - שאלת המשך

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 21/06/15 01:54 ד בתמוז התשעה

שאלה

שלום לכב' הרב,

בהמשך לשאלה אשר שאלתי לפני מס' שבועות ובכדי לוודא כי איני משוכנע כי המושג קביעת סעודה נהיר לי,

במידה ואני אוכל יחד עם 2 פתית, חבילת גבינה 250 גרם (בד"כ זה עם יותר דברים אבל אני שואל לגבי המינימום) מתוך הנחה כי הסעודה תשביע אותי, האם זה נכון כי אני מברך המוציא לחם, ברכת המזון ונטילת ידיים עם ברכה?

אם לא, מה המינימום של מזון אשר אני אמור להוסיף לאותם 2 פתית בכדי להיות מחיוב בברכת המזון, המוציא לחם ונטילת ידיים?

רוב תודות

תשובה

שלום וברכה

אני סובר שכן.
אתה קובע סעודה על דבר שניתן לקבוע עליו סעודה.
כל טוב

כתבות נוספות