שאלה
שלום רב, השנה טעניות י"ז בתמוז וט באב יוצאים ביום שבת. האם דוחים את הטענית ליום ראשון?
תשובה
שלום לך
אני מקווה ובטוח שעד אז יבנה בית המקדש וימים אלו יהיה ימי ששון ושמחה.
האם נדחה את ימי השמחה משבת ליום ראשון - סביר שכן כדי שנוכל לנגן ולרקוד.
אם חלילה לא יבנה בית המקדש - לא נצום בשבת אלא הצום ידחה ליום ראשון
בברכה ובשמחה דוד לוי
098987548