שאל את הרב

הליכה לבית קברות בשנה ראשונה

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 18/06/15 23:23 א בתמוז התשעה

שאלה

האם מותר לי לעלות לקבר של בעלי במשך השנה הראשונה

לפטירתו . ( בעלי נפטר לפני כחודשים)

תשובה

שלום

בשנה הראשונה הנפטר נידון יותר משאר השנים ולכן נהגו להמנע.
אם יש סיבה אישית לעליה כגון געגוע גדול, מותר לעלות.

כל טוב

כתבות נוספות