שאל את הרב

קיום נדר עבור בני

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 18/06/15 19:59 א בתמוז התשעה

שאלה

בני בן 18 ניצל ממעורבות בתאונה קשה ע"י שברגע האחרון עבר לרכב אחר בעוד שהרכב הראשון בו היה אמור לנסוע התהפך ונהרס קליל ונוסעיו ניצלו בנס. בשמחת ההצלה הוא אמר שיעשה סעודה עם חבריו בציון הרשב"י. הזמן עובר וזה כבר לא כ"כ חשוב בעיניו. האם אוכל לעשות את הסעודה במקומו ולהודות על הצלתו? זה ייחשב לו כקיום נדרו?

תשובה

שלום

לא תוכל. עליו לקיים נדרו או להתירו, יש להקפיד מאד בנדרים

כל טוב

כתבות נוספות