שאלה
בס"ד
שלום וברכה!
לגבי בצל גבישי,ראינו שמוסיפים מלח על מנת להימנע מסכנה בלינת לילה.
האם מדובר בבד"ץ מסוים, או שכך נוהגים בכל המפעלים?
שאלה נוספת, מה לגבי שום גבישי\ א.שום שכבר הורד הראש?
תודה רבה!
תשובה
השום או בצל עובר אפיה\בישול בתנור ולכן הוא נחשב מבושל ולכן אין בעיה של לינת לילה