שאל את הרב

קבר הרבי מזוויל- שאלה דחופה

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 16/06/15 21:33 כט בסיון התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב,

אני בחורה רווקה בת 29. הלכתי לקבר של הרבי מזוויל לפני בערך חמש שנים (שני חמישי שני) והתפללתי לזיווג.

ביום שני הקרוב חברה שלי גם כן הולכת לקבר הזה ורציתי לשאול האם יש עניין לנסוע שוב. אני כרגע גם בחיפושים עצמיים מבחינה מקצועית וגם מחפשת בן זוג.

האם יש עניין לנסוע שוב (אני לא גרה בירושלים) לקבר הרבי מזוויל- שני חמישי שני . או שאין עניין .

תודה רבה,

תשובה

שלום

קבלה בידינו משלמה מלך ישראל שד' שומע תפילות במקום המקדש כמבואר בדבריו במלכים פרק ח 'ושמעת אל תחינת עבדך ועמך ישראל אשר יתפללו אל המקום הזה'.

לכי לכתל המערבי והתפללי מעומק הלב לרבש"ע, זהו הטוב מהסגולות כולן.

חיזקי ואימצי

כתבות נוספות