שאלה
שלום, בעוד מספר שבועות אני טסה עם בעלי לחו"ל לתקופה של כ3 חודשים.
בדקתי רבות ובמקומות בהם נהיה עד סוף הטיול אין מקומות לטבילה כלל (לרוב אין קהילות יהודיות ואיפה שיש קהילה אין מקווה אלא במרחק מספר שעות טיסה ליעד יותר מרוחק). מבחינת ים/אגם/נחל לפי כל הבירורים אין בנמצא מלבד מספר מעיינות חמים רדודים (אשר הם בתשלום ואינם פרטיים) אשר בטמפרטורה גבוהה מידי בכדי לטבול גם את הראש.
אני מחפשת פתרון לעניין הטבילה ואינני מוצאת. התייעצתי עם אנשים רבים אך לא מצאתי תשובה. עכשיו אני פונה לצד ההלכתי ואשמח לכל עזרה בנוגע למה עלי לעשות. אין באפשרותי לדחות את הצורך בטבילה במשך 3 חודשים..
מאוד אודה לתשובה!
תודה רבה
תשובה
שלום
אם אכן בדקת היטב בכל המקומות ואין מקוואות לקהילות שם, אזי אין עצה ואין תבונה נגד ד', ואין לנסוע למסלול שכזה.
לא יעלה על הדעת שזוג יחיה בטיול שלושה חודשים ללא שיוכלו לחיות כנשואים, שהרי לפתח חטאת רובץ.
היו גיבורים, ושנו את המסלול.
בהצלחה