שאל את הרב

כשרות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 16/06/15 08:45 כט בסיון התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב, אני עובדת בגן ילדים. ואוכלת בבוקר מהירקות/ טונה/ חביתה שמגישים בגן. הכלים בגן לא עברו טבילה ויתרה מזאת, השימוש בהם נעשה גם בחלבי וגם בבשרי. מה עליי לעשות? להפסיק לאכול ולהביא אוכל מהבית או שבגלל שהאוכל שאני אוכלת פה הוא פרווה אז זה בסדר? תודה מראש! :-)

תשובה

שלום וברכה

אם כלי הבישול אינם מבחינים בין בשר וחלב - את לא יכולה לאכול שם.

כל טוב ויישר כוח

כתבות נוספות