שאל את הרב

עין הרע וסליחה

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 15/06/15 23:44 כח בסיון התשעה

שאלה

שלום רב, אודה לתשובתכם המהירה.

בעלי ואני מנסים להכנס מזה 4 שנים וללא הצלחה.פעם אחת התהליך הצליח אך היה לי הריון מחוץ לרחם.

גיסתי הלכה לקבר של רבי המאיר כדי לקבל בשבילי ברכה ושם אמרו לה כי עליי לבקש סליחה ממשהו ואז אצליח להכנס להריון.

מעולם לא פגעתי במתכוון במישהו ולכן אני לא יודעת ממי לבקש סליחה. מה עליי לעשות.אני מקווה שהאופציה הזו תעזור לי.

תודה ,

תשובה

שלום וברכה

ראשית, אני מברך אתכם בזכיה בפרי בטן במהרה.
אני לא מומחה בסגולות, ומה שאני כותב נכתב כאיש אמונה והלכה.
לא צריך לחפש מתחת לרצפה אנשים, במצב בו את חשה בכנות שלא פגעת באיש. אפשר אפוא לבקש סליחה כללית (כגון כזו שנמצאת לקראת סוף תפילה זכה בערב יום הכיפורים, במנהג האשכנזים), ושם גם אומרים כי סולחים לכל מי שפגע בנו, ומכוח הסליחה הכללית בונים עולם מתוקן יותר וראוי יותר לקבל את שפע הברכה.
ובעזרת ד' - תזכו בשמחה.
האם אתם יכולים ללכת בדרך זו ?


ככל טוב ושמחה קרובה

כתבות נוספות