שאל את הרב

זיווג עתידי

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 13/06/15 22:35 כו בסיון התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב.

אני בן 18 ואני ברוך ה' לא מדבר עם בנות.

אבל יש בחורה אחת שהכרתי בעבר ואני מרגיש קצת "מאוהב" בה,

הקשר שלנו הוא קצת כמו"שלום-שלום"פעם בשבוע אבל אני באמת מרגיש אליה משהו.

מה לעשות עם זה?הרי זה קצת הזוי שנגיע לחתונה אנחנו עוד קטנים.

אשמח אם תעזור לי תודה רבה!

תשובה

בס"ד
שלום רב,

אם גם אתה וגם היא סיימתם לימודים בתיכון. אפשר בהחלט להתחיל לבדוק את הקשר במטרה להגיע בסוף לחתונה.
אתה יכול להציע לה להיפגש. לעשות זאת בהקפדה על הלכות יחוד וכד'.
אם היא תהיה מעוניינת להמשיך את הקשר - תפגשו על מנת להכיר זה את זו ולברר את הרצון שלכם להקים משפחה.
אפשר כעבור שנה, בגיל 19 להתחתן.

יכול להיות שצריך להמתין עם ההכרות איתה ולדחות זאת לזמן אחר: בגלל שאתם צעירים; ההורים מתנגדים בתוקף; או סיבה אחרת בגללה אתה לא תתחתן בשנה הקרובה.

כתבות נוספות