שאל את הרב

שותפים

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 12/06/15 14:30 כה בסיון התשעה

שאלה

שלום

היתה לי חברת שיפוצים עם עוד שני שותפים , נפרדנו ופתחתי חברה משלי , יש לקוחות שרוצים שאני יבצע להם עבודות , האם זה בסדר שהלקוחות האלה יעברו איתי לחברה שלי .

תודה

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

אין לפעול אצל הלקוחות של החברה הקודמת שיעברו, אבל אם הם רוצים לעבור מעצמם יכולים. כדאי שהם יכתבו לך מכתב שהם רוצים שדווקא אתה תעשה את השיפוצים.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות