שאלה
שלום,
קוראים לי אופיר, אני בחורה ורוצה להוסיף שם שני, ורציתי לשאול איזה שם כדאי לי להוסיף.
חשוב לציין שאני לא רוצה לשנות את השם לגמרי ולכן להוסיף ה' ולשנות לאופירה זו אינה אופציה.
חשבתי על 2 שמות מאיה או ליה או האם יש אופציות נוספות?
תודה ושבת שלום
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
א. שינוי השם צריך להיות כולל גם שינוי מהות, אין השם משנה את המהות, אלא המהות משנה את השם.
ב. שם שני צריך לנבוע ממך, מה את רוצה לסמל בשם, איזה מסר את רוצה להעביר בשם שאת בוחרת, על כן אין כאן שם מסויים שיבחרו בעבורך, אלא שבי עם עצמך חשבי מה את רוצה מעצמך מה את רוצה להעביר ואז אפשר לשנות את השם.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ