שאלה
שלום לכבוד הרב
הנני אדם מאמין שלאחרונה נושא עימי בעיה רפואית קשה מאוד ביד ימין - בעיה עיצבית, כאבים עזים, למעשה היד אינה תיפקודית.
ברצוני להניח תפילין ואני מתקשה מאוד. הנחה על יד ימים כלל לא אפשרית ועל שמאל מתקשה לבצע זאת עם ימין
האם ניתן להניח תפילין של ראש ועימם להתפלל?
יש לציין שאני עושה זאת בביתי.
אשמח לתשובתך
בברכה
תשובה
שלום לך ותהיה בריא,
תבקש ממשהו אחרי שיניח לך תפילין של יד על יד שמאל שלך (אשתך, ילד שכן וכד')
בברכת רפואה שלימה
דוד לוי
098987548