שאלה
שלום, האם יש צורך להטביל מכונת קפה?
מדובר במכונה שלא ניתן להכניס אותה למים.
(ספציפית, מדובר במכונת קפה של נספרסו מסוג u, https://nespresso.co.il/מכונה/umilk-לבן-טהור)
כמו כן, האם יש צורך להטביל מכונה להקצפת חלב שדומה לקומקום?
(כפי שניתן לראות בלינק הקודם)
תודה!
תשובה
יש להטביל את החלקים המתפרקים שעויים ממתכת או זכוכית.