שאל את הרב

עליה לקבר תוך שנה מגעגועים

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 17/05/15 09:33 כח באייר התשעה

שאלה

שלום לפני כשלושה חודשים אבי נפטר. והיום זה הוא יום הולדתו הימים עוברים עם געגועים מטורפים ומועקה והצורך לעלות לבית העלמין מאוד חזק האם זה בסדר היות ועוד לא עברה שנה?? והאם בשעה חמש וחצי בערב זה מותר?!?

תודה

תשובה

שלום

ראוי להמנע, אולם אם יש צורך כגון מה שכתבת, מותר. גם השעה מותרת.

כל טוב

כתבות נוספות