שאל את הרב

עלייה לבית קברות במחזור

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 17/05/15 09:31 כח באייר התשעה

שאלה

שלום רב,

אימי נפטרה לפני כחודש ואנו אמורים לעלות לקיברה לגילוי מציבה.

שאלתי היא האם מותר לעלות לקברה כשאר אני במחזור.

חשוב לי מאוד לעלות לקיברה.

תודה

תשובה

שלום

כאשר ישנה וסת, אין לעלות לקבר.
אם הצורך עז, תוכלי לעלות לקרבת המקום, ולא להתקרב למקום הקברים.

מן השמים תנוחמי

כתבות נוספות