שאל את הרב

תבור

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 17/05/15 00:41 כח באייר התשעה

שאלה

שלום אדוני הרב

ברוך ה' נולד בני הבכור וארצה לדעת אם השם "תבור" הוא שם

ראוי ומבורך.

אודה לתשובתך בהקדם תודה ושלום.

תשובה

שלום

זהו שם עברי במשמעות ראויה, ואם הוא טוב בעיני רעייתך ובעיניך, אזי הדבר מבורך

כל טוב

כתבות נוספות