שאלה
כבוד הרב שלום רב!
יש לי 2 בנות, בנות 7 ו - 9. כאשר באמצע השבוע הן הולכות עם שערן אסוף ובשבת עם פזור (עם שרט או קשתית). לאחרונה שמעתי שזה לא צנוע, כי שערן עובר את קו הכתפיים. האם זה נכון?
תודה מראש והמשך יום טוב
תשובה
שלום
יש בזה מחלוקת בנושאי הכלים בשו"ע.
לכתחילה יש ללכת עם שיער אסוף, ובשעת הדחק מותר ללכת עם פזור.
כל טוב