שאל את הרב

הודיה לבורא עולם

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 14/05/15 18:52 כה באייר התשעה

שאלה

כבוד רציתי להגיד האם תוכל לכתוב מקבץ תפילות הודיה .בגלל שבורא עולם עוזר לי ואני רוצה להודות לו .

תשובה

שלום וברכה

האם לא יהיה יותר נכון לחבר את ההודיה שלך לקב"ה בעצמך ?
אין תפילה והודיה גדולים מזו.

כל טוב

כתבות נוספות