שאלה
כבוד רציתי להגיד האם תוכל לכתוב מקבץ תפילות הודיה .בגלל שבורא עולם עוזר לי ואני רוצה להודות לו .
תשובה
שלום וברכה
האם לא יהיה יותר נכון לחבר את ההודיה שלך לקב"ה בעצמך ?
אין תפילה והודיה גדולים מזו.
כל טוב
כבוד רציתי להגיד האם תוכל לכתוב מקבץ תפילות הודיה .בגלל שבורא עולם עוזר לי ואני רוצה להודות לו .
שלום וברכה
האם לא יהיה יותר נכון לחבר את ההודיה שלך לקב"ה בעצמך ?
אין תפילה והודיה גדולים מזו.
כל טוב
כתבות נוספות