שאלה
שלום כבוד הרב
ברצוני לשאול
אישתי צריכה ללדת בשלום בזמן הקרוב
ויש לנו שם שאנו רוצים
השם הוא - מיה
האם השם הוא טוב
או לחשוב לכיוון אחר
תודה מראש
תשובה
שלום וברכה
ראשית, שיהיה בשמחה גדולה עם טעם של עוד...
לגבי שמות, אם השם מוצא חן בעיניכם - אין אתם צריכים לשאול את "טיב" השם". מה שיקבע את חייה של הילדה יהיה החינוך שתתנו לה, והאהבה, והקבלה, וכל מה שהורים מעניקים לילדים, ולשם יש משמעות מעוטה ביותר.
אם תרצו שם שיבטא יותר את עולמנו היהודי - אפשר גם כן.
כל טוב והרבה שמחה