שאלה
כבוד הרב שלום
האם מותר לצאת לשידוך, אבל לא עם מטרה להתחתן מיד (בחודשים הקרובות) אלה לאט לאט לשנה או שנה וחצי
תודה רבה רבה
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
אפשר, אבל צריך להודיע לבחור מיד בהתחלה שעל דעת כן את יוצאת ונפגשת עמו.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ