שאלה
שלום, כבוד הרב.
-האם אדם השוכר דירה מברך את (ברכת) בעל הבית בברכת המזון?
-אדם המתארח אצל אדם אחר השוכר דירה, עליו לברך ברכה זו? א"כ - שיתכוון לבעה"ב ה"מקורי", או לאדם שאצלו הוא מתארח?
תודה רבה מראש.
תשובה
שלום
יש לברך זאת רק כשאוכלים ממאכליו של המארח, ולהתכוון לבעל הסעודה
כל טוב