שאל את הרב

איך להפסיק איתה?

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 29/04/15 17:46 י באייר התשעה

שאלה

שלום לכבוד הרב. אני ילד בן 14 ולומד בחטיבת ביניים יש לי חברה ואני לא מצליח להתרכז בשיעורים, אני מנסה להפסיק איתה וזה לא כל כך הולך לי. מה עליי לעשות?

תשובה

שלום

לומר לה שהחברות ביניכם פוגעת בעבודת השם שלך ובחיים הנכונים לגילך, ולחדול בגבורה ממפגשים אלו

כל טוב

כתבות נוספות