שאלה
שלום לכבוד הרב!
לצערי פספסתי יום אחד בספירת העומר (לילה וגם יום) ועל כן אני סופרת עכשיו ללא ברכה. כשאני סופרת, האם מותר לי להגיד את הלשם יחוד ואת הרחמן הוא יחזיר לנו עבודת בית המקדש... וכל הקטעים שלאחר הספירה (למנצח, ריבונו של עולם וכד') או שעלי להגיד רק את היום עצמו בלי ברכה וזהו?
תודה!
תשובה
שלום
ראוי שספרדיה לא תספור עומר, כמנהג ע"פ הסוד.
אשכנזיה- במקרה זה תספור ללא ברכה, ויכולה להוסיף כל מה שתרצה ממזמורי תהילים ויהי רצון וכו'.
כל טוב