שאלה
שלום וברכה,
למה צריך לחכות דווקא שש שעות בין בשר לחלב?
תשובה
שלום
משום שלדעת הרמב"ם זהו שיעור הזמן בין הסעודות, והטעם להמתנה בין הסעודות הוא בשל הבשר בין השיניים האובד לאחר שש שעות, והבל הבשר שבבטן העולה לפה תוך שש שעות
כל טוב
שלום וברכה,
למה צריך לחכות דווקא שש שעות בין בשר לחלב?
שלום
משום שלדעת הרמב"ם זהו שיעור הזמן בין הסעודות, והטעם להמתנה בין הסעודות הוא בשל הבשר בין השיניים האובד לאחר שש שעות, והבל הבשר שבבטן העולה לפה תוך שש שעות
כל טוב
כתבות נוספות