שאלה
שלום כבוד הרב, לא משנה איזה רב קורא את זה. אני שמחה שאת קורא את זה ומנסה לעזור לי, אז דבר ראשון תודה רבה.
אוקיי, אז אני ילדה רגילה בבית ספר דתי, אולפנה, ונורא קשה לי בלי הלשמוע שירים, אני באמת מנסה כמה שיותר להתרחק מהשירים.
ודבר שני, גם בנוגע לשירים, אני מנסה לעשות יותר פעילות גופנית, ואני לא יודעת איך לעשות זאת ללא השירים?
תודה על העזרה
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
א. יש להתרחק רק משירים של שמחה, אבל שירים רגועים שלא מביאים לרקודים אין לאסור.
ב. כנ"ל
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ