שאלה
שלום כבוד הרב,
יש לי סבא שגר באמריקה....
והוא מתקשר אלינו במוצאי שבת אבל אצלו זה שבת ...
אחות של אבי לא עונה לא וזה פוגע בוא... מה עלי לעשות אם הוא מתקשר אליי ?? ומה עליי להגיד לו במידה ואסור לי לדבר איתו...
בתודה מראש ....
תשובה
שלום
לומר בכבוד גדול ובאהבה שכאשר חלה שבת באמריקה אין לכם אפשרות לענות לטלפון.
להתכוון להתפלל לסיעתא דשמיא שלא יפגע, במילים 'ותקננו בעצה טובה מלפניך' בשמונה עשרה.
כל טוב