שאלה
שלום,
אני נמצא לקראת סוף שנה א' במכינה קד"צ.
ברוך ה' אני מרגיש בשינוי שחל בי וברצון שלי להתקדם בעבודת ה'.
העניין הוא שאני פשוט לא מצליח לשבת וללמוד מתוך הספרים.
זה מתסכל אותי כי חשוב לי להתקדם ולהתחזק אך אני מוצא את עצמי משתעמם בלימוד לצערי.
הרב במכינה אמר לי שצריך להתמיד וללמוד ובסוף אתחיל לאהוב.
קשה לי ליישם את זה כי ואני חושש אני לא מבזבז את הזמן.
מה לעשות?
תשובה
שלום
עליך להקשיב לר"מ שלך, ולהתפלל על כך.
תוכל לבחור ספרים ונושאים המדברים על מה שמקשה עליך, ויסייעו לך בהתמודדות.
לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה בן חורין ליבטל הימנה. לאט, בקביעות, בסוף זה יכנס.
אל תוותר, אתה יוצא לאט מגדר עם הארץ וזה קשה מאד אך חשוב מאד- ונהפכת לאיש אחר. היעד שלך צריך להיות להשאר גם לשנה ב.
בהצלחה