שאל את הרב

כשרות שוקולד וחומוס

חדשות כיפה רבני כושרות 12/04/15 07:54 כג בניסן התשעה

שאלה

שלום וברכה.

1. בחומוס אחלה היתה בעבר בעיה של בישולי עכו"ם לדעת הספרדים ולכן יש עליו בד"ץ אשכנזי בלבד. בפסח מופיע עליו בנוסף לבדץ האשכנזי הקבוע גם בד"ץ ספרדי

האם אפשר לומר שכל השנה המוצר ברמת כשרות מהודרת גם לדעת הספרדים

? או רק בפסח

2. כמו כן ראיתי שישנו ממרח שוקולד חלבי של עלית (לא מגדים) ברמת רבנות. בלבד (נצרת עילית) ובפסח הופיע עליו מדבקה של אותו בד"ץ ספרדי.. זה אומר

כל השנה המוצר ברמת כשרות טובה?

3. ואם כן אז מדוע שכל השנה אשתדל למצוא מוצרים ברמת כשרות גבוהה כשבעצם גם מוצרים עם הכשר רבנות בלבד מצוינים. תודה

תשובה

כתבות נוספות