שאל את הרב

שם לתינוק-דחוף

חדשות כיפה הרב מוטי דשא 12/04/15 07:09 כג בניסן התשעה

שאלה

שלום רב

שאלתי היא בבחירת שם לתינוק. בני נולד ביום חמישי כ' בניסן. שמי ענבל בת ברכה ובעלי מיכאל בן דבורה. חשבנו על השמות: אלון, לירון או עידו. איזה שם כבוד הרב ממליץ

תשובה

השמות יפים הטהורים. השם הנכון הוא זה שנדמה לכם מתאים יותר.
להורים יש סיעתא דשמיא בבחירת שם התינוק, לרב - אין.

כתבות נוספות