שאלה
היי,
אני מרגישה שאני לא מספיק מעריכה את מה שיש לי ושמחה בו וזה מציק כי אני אומרת לעצמי וואלה תראי כמה דברים טובים ישלך אז כאילו מה את בדיכי?? וזה מעצבן כאילו אני רוצה להיות שמחה באמת ולא סתם לדפוק חיוכים מזויפים אז איך מגיעים לשמחה אמיתית שמחה פנימית ראית הטוב?
תודה.
נעה.