שאל את הרב

תא תנור שלא היה בשימוש והכשרתו לפסח

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 23/03/15 10:07 ג בניסן התשעה

שאלה

שלום רב,

יש לנו תנור דו תאי אשר התא העליון בו לא היה בשימוש.

האם עליי להכשירו לפסח (מחמת שהתא התחתון העביר אליו חום) או שהוא מוכשר.

אם עליי להכשירו כיצד עליי להכשיר?

תודה!

תשובה

שלום

יש סוגים שונים. חלקם עם חיבור פנימי בין התאים וזיעת האוכל עלולה לעלות. לכן לחומרא תדליקו במשך שעה על החום הגבוה ביותר.

כל טוב

כתבות נוספות